One more night


Hej!
 
Bloggpausen kanske är över nu, känns ut som jag skrev typ igår, men igentligen är det sjukt längesen.
Kan ta det lite kortfattat om vad som hänt, iallafall under helgen.
Jossan kom till mig på fredag efter skolan, vi pratade fixade oss och sedan drog iväg till luleå med mami. Lämnade henne hos sin mamma och sedan åkte vi till syrran. På lördag morgon åt vi frukost fixade oss och sedan gick in till stan, där jag mötte upp Jossan, Var med henne hela tiden tills mamma och syster skulle äta, för då följde jag självklart med. När vi kom tillbaka till lägenheten var vi sjukt trötta och alla var typ som döda. Men vi tog oss till icamaxi tillslut och dära bestämde vi oss att vi skulle ha en tjockis dag. Så vi köpte massor med glass, jordgubbar, godis och mat! Men alla var grymt mätta efter maten och orkade verkligen inte en varken glass, jordgubbar eller godis. På söndag morgon packade vi ihop våra saker, åt lite godis, hämtade upp jossan och sedan åkte vi tillbaka till överkalix. Mami fick skjussa oss till jossan där vi hämtade lite kläder och sedan drog till stallet. Eftersom jossan skulle rida. Var där cirkus 3 timmar kanske?
Men nu har jag sur att jag lämnade min glass i luleå, då jag inte orkade äta upp den dära eller i bilen påväg hem, så nu måste jag ungefär vänta mer än 2 VECKOR innan jag får min glass eftersom julia kommer till helgen och kan inte ta med den på bussen. SUR.
 
Ohshit, blev typ längsta inlägget jag på riktigt länge jag skrivit. Känner mig stolt ;) Nej, nu ska jag leta lite kläder som jag ska ha imorgon eftersom man ska till gällivare på magnetröntgen som kommer bli super kul.
Lägger förresten in bilder på mina saker som jag köpte imorn! HEJDÅ
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0