c'est la vie

Glömde helt bort att jag har en blogg! Kanske borde börja uppgradera lite bättre?
Iallafall så är det helg nu, grymt bra. Då jag redan är less skolan, och det har bara gått 3 veckor!!! (tror jag) Så vi får se om vi lever till jul. Ja, tycker det borde bli jul nu. Höst är onödigt, det är bara kallt, regning och sämst. Tycker det borde bli vinter på direkten när sommaren är över, it's just so.
Aja, känner mig stolt, har hunnit läsa kring 50 sidor från min bok. Ja, jag har typ aldrig läs en bok i hela mitt liv. Tror det är typ en bok jag har fått läs hela igenom. Okej, nog har jag börjat med flera stycken men kanske läs 5-10 sidor. Och sedan orkar man bara inte. YES, jag hatar att läsa.
Nej, inte nå mer om det. Ska försöka ta mig i säng, somnar snart. Kyss!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0