do not lie every time you look at me

Hej!
Franska mötet gick väl sisådär. Är inte hundra om det blir france eller inte.
Har suttit och sett några avsnitt från en serie som jag missat typ varje dag. Är sämt att orka ta och se när det är precis under kvällen då man brukar göra annat, ja. typ läxor som jag nu måste göra. Engelska, har det till fredag, men har massa annat som måste göras, så gör bort den nu. Men först ska jag duscha och leta reda på en bok som jag måste ha.
Föresten så har jag fixat praoplats, okej. Typ 5 veckor kvar, men brukar alltid typ försöka hitta något några dagar innan praoen. Så det blir alltså luleå, bor hos syrran och går bara in till stan så borde jag hitta någonstans dära då. OKEJ. jag kommer inte hitta, jag är sämst minnesak när jag ska någonstans. Kul. själv i luleå för att hitta min praoplats.. Aja, nog kommer väl jag hitta. Har ju gått förbi flera gånger dära.
 
Nej, nu ska jag duscha. Ciao!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0