if you want to know who you are, so stop running

Tjenare!
Är fredag idag, dvs. bara 3 dagar kvar av detta sommarlov. Är inte direkt super taggad, men det kommer säkert gå bra, fast kanske när man ska vakna tidigt. Men man vänjer väl sig? Så sista året på grundskolan. Yey, sen får jag  göra någonting som jag vill! Okej, läsa något som är kanske lite intressantare. Inte för att jag ännu vet vad jag ska gå, men har ju ännu till jul att bestäma mig.
Tror det skulle bli åska idag, så då kommer värmen säkert fara, brukar vara så. Så sommaren är säkert över nu.
Iallafall så tänkte jag fortsätta se en film jag bara såg slutet på imorse. Ciao.
 
 
 


Postat av: sara

Fin blogg, kika gärna in min och svara på dagens fråga! :)
http://www.nattstad.se/sarawiklund?id=3811459

2012-08-18 @ 02:12:36

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0