Jag ser inga fel, för jag blundar för sanningen

Hej!
Har varit sjukt varmt och fint väder idag oxå, så har legat ute ett tag i solen annars har jag bara varit till syrrans lägenhet och packat in saker osv. Så har precis kommit hem nu. Tänkte slå på en film nu, men har ingen aning om jag orkar det, är ganska trött och kommer då inte orka se mer än typ 10 minuter xp Så känns onödigt, men tror jag slår på en film iallafall.
Imorgon ska man ta sig till sjukgymnastiken kring 10, känns grymt jobbigt att cykla och träna knäna typ. Men måste ju som det. Nu ska jag leta upp en film på nätet och ska sedan sova! Kyss
 
 
 


Postat av: VilmaLindberg

Va fin du är, du liknar Elina i americas next top model haha :)

2012-08-17 @ 12:36:03
URL: http://vlmusic.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0