It's the little things that makes life big

Hej!
 
Har inte hunnit skriva alls något idag. Har bara sprungit runt på alla olika affärer. Men kan ta det kortfattat om igår och idag.
Igår: Åkte till ikea där man köpte sakert till syrrans lägenhet, soffa och små krafs. Åkte sedan till luleå där vi byggde ihop soffan, plocka in alla saker i skåp osv. Mamma, jag och julia sov dära, blev väckt kring 8, då alla var vakna. Så vi tog det lugnt åt frukost och sedan kring 10 tiden någongång åkte vi in på storheden där vi var på bilteam, rusta, jysk och sånt. Hann även handla massor på ica maxi. När vi tillbaka till lägenheten packade vi in all mat och åt sedan nudlar och kyckligspett som vi hittade på kvantum färdigt. När vi hade ätit klart så gick vi in till stan, där jag hittade mig lite tröjor, men hann inte på kicks så måste åka tillbaka till luleå något, annars kanske man kan hitta det på centrum? Sedan efter det har vi inte gjort så speciellt, moster hann till lägenheten just och så sprang vi till OK och statoil för att köpa lite gott och sånt. Så nu är jag hemma, och är sjukt trött. Funderar på att gå och sova, är ju faktiskt skola imorn. Inte speciellt taggad ännu.
Ja, har inga bilder eller någon mobilsms sak som fungerar just nu så lägger in bilder på tröjorna jag har köpt imorgon någon gång när jag har tid och orkar. Kyss
 
You can only be free when you got nothing to loose



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0